Jouw bestelling bij Fun is geleverd, maar je hebt de verkeerde goederen ontvangen? Onze excuses daarvoor! Opdat wij het juiste product zouden kunnen opsturen, volg je onze beschreven retourprocedure hieronder. Geef aan welke artikelen je wel wou ontvangen. Wij doen ons best om deze goederen zo snel mogelijk te leveren!
Volg steeds deze 7 eenvoudige stappen:
- Log in op je account. Je vindt de link bovenaan rechts op www.fun.be.
Je login bestaat uit het emailadres, waarop je de mails ivm je bestelling ontving, en een zelfgekozen paswoord.
Ben je je paswoord vergeten? Vraag dan een nieuw aan! - Ga naar de sectie "mijn bestellingen". Gebruik de link in het linkermenu van je "mijn account" pagina.
- Kies de bestelling waarvan je 1 of meerdere artikelen wil terugsturen. Voor ieder artikel maak je een nieuwe retour RMA aan.
- Onder elk artikel vind je de link "retour aanvragen". Klik hier op en vervolledig alle gevraagde info:
- De hoeveelheid die je wil terugsturen.
- De reden van retour (voeg een foto toe bij beschadiging). - Selecteer hoe je de goederen aan Fun wil terugsturen: via post of door afgifte van de artikelen in de geselecteerde FUN winkel.
- Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met verdere instructies en documenten om bij de verzending te voegen. Mogelijks duurt dit 1 dag alvorens je de info ontvangt.
- Bij terugsturen van de goederen, betalen wij binnen de 7 werkdagen via overschrijving het aankoopbedrag terug. Dit uiteraard na ontvangst van de retour. Bij retour in de Fun winkel krijg je onmiddellijk het aankoopbedrag cash terug.
* Op alle retours zijn dezelfde voorwaarden van toepassing:
- Het artikel is niet gebruikt
- Het artikel is onbeschadigd (tenzij ten gevolge van het transport)
- Het artikel bevindt zich in de originele verpakking
- Je bent in het bezit van een Fun kasticket of online Fun bestelbon
- Multimedia, textiel, geschenkdozen en babyartikelen worden niet omgeruild.
- Met uitzondering op verzegelde producten van welke aard dan ook (dit zijn niet zomaar alle producten, enkel materiële dragers van geleverde audio-en video-opnamen of computerapparatuur waarvan de zegel is verbroken.)
- Met uitzondering op producten die omwille van hygiëne na de verbreking van de zegel niet meer kunnen worden teruggestuurd.
Let op! Gratis retourneren is alleen mogelijk via de Fun winkels of indien je beschadigde, defecte of verkeerde artikelen wenst terug te sturen. Indien je beroep wil doen op je verzakingsrecht (je hebt je bedacht of artikel is niet zoals je had verwacht), dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Wij raden je dus aan de goederen binnen te brengen in een van onze winkels.